lørdag 18. oktober 2014

Månedens Gjeste-Designer

Da er det en glede å si "VELKOMMEN inn til oss" til månedens GD:

Her er et nydelig kort fra henne:




Motivet er fra Saturated Canary og heter "Colour me beautyful"

Copics:
Hud: E000, E00, E11, E21, E04, R20
Hår: E50, E53, E43, E57
T-skjorte: R81, R83, R85, R89
Skjørt: BG000, BG01, BG05, BG09, B99
Grå: C1, C3, C5, C7


Her er litt om hva Hege forteller om seg selv:



Hei! Jeg heter Hege og er 44 år gammel. Jeg bor på Gjøvik og er anestesisykepleier av yrke. Har en nydelig datter på 19 år, og en Border Collie på 7. Jeg oppdaget scrapbooking-hobbyen i 2009, og begynte å male motiver med Distress ganske tidlig. Oppdaget relativt fort tusjer, og startet med Promarkere. Ble aldri helt fortrolig med dem, men da Copics kom til Gjøvik var jeg solgt! Jeg har vært Copics-fan siden!
Jeg lar meg inspirere av alle de dyktige fargeleggerne der ute, og henter veldig ofte fargekombinasjoner ved å surfe rundt på de ulike bloggene. Jeg må også innrømme at jeg har bidratt med uendelige mengder papirinnsamling til kommunen etter at jeg begynte med scrapping generelt, og Copics spesielt.... Jeg kan sitte i timesvis og fargelegge, men er det den minste ting jeg er misfornøyd med går det til kommunale bidrag.

Tusen takk for at jeg får være Gjestedesigner hos dere i Copic Marker Norge! Det er en ære!!! Og ikke minst tusen takk for all inspirasjon dere gir meg, jenter!

Diger klæm fra Hege

 




Ingen kommentarer: