onsdag 23. juli 2014

Et enkelt kort i sommervarmen

Her i Alta har vi hatt noen fine dager, perfekt til å sitte ute i sola og fargelegge.
Vi har vært ute hele dagen og da blir det ikke mye tid i hobbykroken. Da er det greit å lage kort som er kjappe å lage. Nå skal jeg innrømme at "clean and simple" ikke er min sterkeste side, men denne gangen gikk det bra :-)
 
Jeg brukte under en time på å sette sammen to kort i går kveld, noe som må være rekord for min del :-P
  
I dag tenkte jeg å vise jeg det ene kortet.
 
Her  har jeg brukt et motiv jeg fant på Pinterest, det er nok opprinnelig fra en såkalt "coloring-book". Jeg liker å bruke motiv som ikke alle andre har fargelagt, og jeg synes disse er utrolig søte.

 Jeg har punchet ut en sommerfugl i samme kartong som jeg fargelegger stemplene på, og deretter fargelagt den også med Copics.

Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E21-50-51-93
Hår: E41-43-44-47
Kjole, vinger og sommerfugl: R00001-20-21-22-24
Gress: YG61-63-67
Skygge: BG0000-000-Blender
På vingene og sommerfuglen har jeg brukt Stikles, Star dust.
 
Anbefaler alle til å ta med deg tusjene ut i sola og fargelegge. Selv om det ikke blir kortlaging nå, så er det alltid kjekt å ha motiv klare når høsten kommer :-)

Ingen kommentarer: