lørdag 17. mars 2012

Ukens gjestedesigner - Gro Tjeltveit

Ukens gjestedesigner er


Teddy Bea: E41, 42, 43
Klær B91, 93, 95
Egg: W00, 0, 1, 2

56 år, gift med en, mor til tre, mormor til fem. Begynte å lage kort for 3-4 år siden, men har vært en del av kortlagermiljøet siden vår datter, Cathrine, startet Kort & Godt i 2002.
Så min hverdag består stort sett i å være kreativ, enten med grafisk design eller kortlaging.  

Så snart anledningen byr seg så er det rett på hobbyrommet. Der er jeg i min egen lille verden og storkoser meg med stempling, papirer og Copicsene mine.
Begynte å fargelegge med Copics for litt over ett år siden og synes det er utrolig kjekt.

Har ingen spesiell stil, liker å prøve det meste, men ser at det ikke helt ligger for meg med shabby chic og vintage. Liker også samstemte farger så det meste går ton-i-ton, oftes i varme farger og sjelden med store kontraster.

Teddy Bea: E41, 42, 43
Klær B91, 93, 95
Egg: W00, 0, 1, 2
 


Ta en tur over til bloggen til Gro og se på alt det lekre hun lager.

Tusen takk for at du deler dine fantastiske kort med oss!

2 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelige kort du har laget Gro!

Jill sa...

Gro, du er så utrolig flink og jeg kan aldri se meg lei på det du lager! Fantastisk fargelegging og gjennomførte kort til fingerspissene!
Jeg tar av meg hatten!
Klemmer