tirsdag 1. november 2011

Copic Marker Norge Utfordring # 4

Da er det tid for ny utfordring!
Tusen takk for alle de lekre kort som er kommet inn :)
Før vi sier hva utfordring # 4 er vil vi trekke en vinner med random.org
Vinneren er 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Med dette flotte kortet!
 
Gratulerer så mye!!
Send navn og adresse til siv@sem-stenersen.no så kommer premien i posten :)

Vi har også bestemt oss for at vi vil ha "3 på Topp"
og her kommer de utvalgte denne gang:
 Ellen
Trine
 KristinL
 
Så over til den nye utfordringen:

"Snøkrystaller"

Vi vil se snøkrystaller på ditt kort/prosjekt; 
du bestemmer selv om det er på papiret, stemplet eller som pynt. 
Men husk; motivet må være fargelagt med Copics

Fristen er søndag 13.november kl 21.00

Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra  



Her kommer litt inspirasjon fra oss:

Denne ukens gjesteartist er:
LENE SUHR
Lene er en kreativ jente fra Alta - nærmere presentasjon
kommer i slutten av uken sammen med flere av hennes bidrag.

Her er hennes første kort for CMN:


Farger som er brukt:
 Hud:E000,E00,E02,E13
  Hår:E30,34,37
 Jakke:G20,G21,G94,G99
 Lue,votter,underskjørt:V91,V93,V95,V99
 Kjole:RV91,RV93,RV95,RV99
  Sko:E42,E44,E49
 Skygge: B0000,B000,B00,W1,W3

Siv
Stemplet er fra PapilioStamps og her er fargene som er brukt
Hud: E000,00,21
Hår: E31,35,50,57
Kjole: BV20,23,25,29
Snøfnugg: RV91,95,99
Atyou Spica glitterpenn Lilac
Tilda fra Magnolia er fargelagt med:
Hud: E000,00,01,11 + E93 (kinn)
Hår: E33,50,51,53,55
Skjorte: E70,71,74,77
Kjole: V04,06,09
Sko: E71,74,77
Blomster: RV91,93,95
+ atyou spica glitter penn
Motiv stempel fra Lili of the Valley.
Copic farger som er brukt:
Fuglehus: E41, E42, E43, E44
Fugler: E00, E21, E25, E29
Grønt: G20, YG63, YG67, røde prikker er glitterlim
Snø: BG70 og glitterlim

Vi gleder oss masse til å se alt det lekre dere skaper!! Ha en kreativ og fantastisk uke!

Siv, Anne Kristine og Tonje

4 kommentarer:

Trine sa...

Hei på dere:) Og 1000 takk for at kortet mitt ble trekt ut som vinner og ikke minst en kjempe takk for at kortet også kom på topp 3. Takk skal dere ha:)

Så flotte kort dere har laget! Flott med en norsk copics utfordringsblogg!

Klem Trine.

Kristin Langnes sa...

Å, tusen tusen takk for at dere har valgt ut mitt kort i topp 3. Det var virkelig stas, for her er det så utrolig mange flinke damer med flotte bidrag. Og ekstra inspirerende for meg som er nybegynner med Copics!

Gro Tjeltveit sa...

Når jeg la inn kortet mitt i dag så så jeg at jeg hadde glemt å linke opp kortet som jeg lagde på mandag. Jeg linker det opp etterpå. Hvis dette kommer inn under kategorien "backlinking" så fjerner dere det bare.

Scrappellen sa...

..og jeg har satt opp Copic Marker Norge på denne, men av en eller annen grunn så er det blitt borte, så mulig jeg har "gått for fort ut igjen! da jeg lastet opp bilde!;) Men, har hatt den linken på siden min hele tiden.
Ønsker dere en strålende og fargerik dag!:)
Klm, Ellen